duminică, 18 octombrie 2009

O zi perfectă

În fiecare dimineaţă, este o voce care mă trezeşte, o voce care mă readuce la viaţă, să gust din binecuvântările zilei de azi! El a pregătit tot ce este mai frumos pentru mine, în timp ce eu îmi odihneam trupul obosit... Am avut o zi aşa de minunată, pregătită de un TATĂ care mă iubeşte!
Acum sunt pregătit pentru o nouă zi... El îmi va da tot ce am nevoie pentru ca să mă pot bucura şi de această zi minunată! El îmi va lumina paşii pentu a nu mă lovi, îmi va da hrana necesară pentru a nu răbda de foame şi îmi va vorbi în orice ceas! Ce minunat este să ai un Tată care este aşa de bun... să poţi vorbi cu El în orice ceas... Îi poţi cere tot ce vrei... ştii că El nu te va părăsi niciodată! Aceasta este o viaţă fericită... În ciuda faptului că foarte multe persoane ştiu că El există, nu Îi cer ajutorul! Foarte multe persoane se bazează pe propriile puteri, crezând că viaţa şi-o "construiesc" singuri... Foarte multe persoane, din această cauză, vor trăi pe acest pământ o viaţă numai cu probleme... cu bătăi de cap! Sunt puţine persoane care şi-au predat viaţa Lui... care acum nu regretă, care nu văd în încercari... probleme... care nu se strofoacă să scape de probleme, şi tot ceea ce fac este să ceară ajutor Tatălui, Prietenului lor... care a suferit totul, ca noi să fim fericiţi... care ne-a pregătit cea mai frumoasă zi... cele mai frumoase momente... care te-a readus la viaţă şi astăzi... care a făcut ca soarele să răsară... să ai ce mânca!!! De ce oare sunt atât de puţine persoane care pot spune că sunt fericite???
Rămâne o întrebare cu ecou... o întrebare la care nu ne putem răspunde... Tu vei vorbi azi cu Tatăl tău??? Vei fi fericit cu El??? Azi, dacă vei avea probleme, vei merge înaintea Lui cerându-I ajutorul, pentru ca tu să ai parte în continuare de o zi frumoasă? :) Fă ceea ce este bine pentru tine... Dumnezeu te aşteaptă poate chiar acum să vorbeşti cu El... să Îi spui "bună dimineaţa"!!
Să ai o zi binecuvântată şi fericită alături de El; şi nu uita să zâmbeşti şi azi!!! Dumnezeu ţi-a pregătit cea mai frumoasă zi din viaţă... Nu lăsa ca grijile să strice ceea ce El a pregătit pentru tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu