duminică, 11 octombrie 2009

Cerinta unei fete


Stii c-ai cerut lucrul cel mai scump
Facut vreodata de mana DOMNULUI ?

Inima unei femei, viata unei femei
Si dragostea minunata a ei.
Stii c-ai cerut un lucru nepretuit
Asa cum copilul cere o jucarie ?

Pretinzand un lucru pentru care altii au murit.
Cu indrazneala nesabuita a unui baiat.
Mi-ai prescris ce trebuie sa fac,
M-ai cercetat ca un barbat.
Acum stai si tu la poarta sufletului meu de femeie pana cand am sa te cercetez si eu.

Vrei ca mancarea sa-ti fie calda oricand,
Sosetele si camasa sa-ti fie curate,
Eu vreau ca inima ta sa fie limpede ca stelele.
Iar sufletul tau curat ca Cerul.

Tie-ti trebuie o bucatareasa sa-ti gateasca, mie-mi trebuie ceva mult mai important;
Tu vrei o croitoreasa- Eu caut un barbat si-un rege.
Un rege peste tara numita "CAMIN"
Si-un barbat la care Dumnezeu l-a creat, sa se uite ca-n prima zi si sa zica:...

"E foarte bun"
Eu sunt tanara si frumoasa, dar intr-o zi bujorii din obraji s-or ofili.
O sa ma mai iubesti si printre frunzele ingalbenite, cum m-ai iubit printre florile de mai ?

Ti-e inima ocean limpede si puternic,... unde-mi pot trimite corabiile?
O femeie care iubeste afla rai si iad in ziua cand se casatoreste.
Iti cer tot ce-i maret si adevarat, tot ce inseamna un barbat;
Daca asta-mi vei da, toata viata mea....voi fi si voi face ce-mi ceri.
De nu, e simplu sa afli, platind putin o bucatareasa si-o spalatoreasaDar inima unei femei si viata unei femei...nu se castiga astfel.

Doamne,el trebuie sa fie atat de inalt, incat si atunci cand sta in genunchi sa ajunga la Cer.Umerii lui trebuie sa fie suficienti de lati pentru a purta povara unei familii. Buzele
sale trebuie sa fie destul puternice pentru a zambi, suficient de ferme pentru a spune "nu" si suficient de moi pentru a saruta.

Dragostea lui trebuie sa fie atat de adanca incat sa fie ancorata in Cristos si atat de larga pentru a cuprinde o intreaga lume pierduta. Trebuie sa fie suficient de activ pentru a castiga suflete,atat de mare pe cat de bland, atat de maret pe cat de plin de gingasie, iar bratele lui trebuie sa fie suficient de puternice pentru a purta un copil.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu