duminică, 4 octombrie 2009

Nu singura!


Care dintre noi nu a simtit macar o data acea presiune psihica ori acea descurajare profunda provocata de circumstante nefavorabile noua,de muntele de probleme ce,stand in fata noastra,pare imposibil de urcat?Ai fost vreodata deznadajduit ,cand nu ai stiut pe ce cale sa o apuci?Sunt momente cand te intalnesti fata in fata cu uriasul Goliat si sti ca unica solutie este sa-l infrunti.....Singura problema este ca el pare atat de mare,atat de impunator,iar tu atat de mic! Personal,m-am regasit nu doar o data in fata unui asemenea gigant,negasind iesirea dintr-o anumita situatie sau nevazand cum as putea realiza ceea ce mi-am propus.Ca si multi dintre voi si eu am realizat cat de putine se pot obtine prin efort propriu.M-as fi imbogatit pana acum daca as fi primit cate un leu pentru fiecare incercare de a ma descurca singura.Dar daca ar trebui sa scad din aceasta suma pentru fiecare data cand am esuat de una singura,as ajunge probabil destul de repede la faliment. Vestea buna este ca putem alege sa nu fim pe cont propriu.Putem alege ca si David sa-L luam cu noi pe Dumnezeu la lupta impotriva uriasului Goliat,orice forma ar lua acesta in viata noastra.Cu El,toate lucrurile sunt mai simplu de controlat.Este mai usor daca-i predai Lui nu doar volanul ci si pedalele si-L lasi sa-ti arate pas cu pas ce are pregatit pentru tine,decat sa pleci la drum de unul singur. Dar,sa nu uiti niciodata,Dumnezeu e prea bun ca sa fie crud,prea intelept ca sa greseasca,prea puternic ca sa scape lucrurile de sub control,TE IUBESTE PREA MULT CA SA TE PARASEASCA........,Caci Eu stiu toate gandurile pe care le am cu privire la voi,zice Domnul,ganduri de pace si nu de nenorocire,ca sa va dau un viitor si o nadejde.....IEREMIA 29:11


by necunoscu unei zane♪ ♫

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu