sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Sunt asa de pocait...

SUNT ASA DE POCAIT INCAT:


* toti cei care nu se poarta cum ma port eu merg in iad
* toti cei care nu cred ceea ce eu cred nu au caracter
* toti cei care nu se inchina cum ma inchin eu sunt eretici
* toti cei care nu se imbraca cum ma imbrac eu nu sunt evlaviosi
* toti cei care nu vad lucrurile din perspectiva mea sunt ingusti
* toti cei care nu au doctrina mea nu cunosc biblia
* toti cei care nu au pregatirea mea sunt inferiori
* toti cei care nu ma apreciaza nu au dragoste adevarata
* toti cei care nu sunt la mine in biserica sunt fara speranta
* toti cei care nu sunt de acord cu mine sunt inconsecventi
* toti cei care au prieteni in afara de mine nu-mi sunt loiali


SUNT ASA DE POCAIT INCAT :


* toate celelalte biserici nu au doctrina si strategia buna
* inafara de pastorul meu, ceilalti sunt ingusti si eretici
* ma mandresc cu smerenia mea
* ceilalti nu pot sa-mi fie prieteni, nu se ridica la nivelul meu
* nu sunt prieteni cu cei din lume, ei sunt pacatosi
* judec pocainta altora dupa felul in care se imbraca
* judec pocainta altora dupa felul in care se inchina
* judec pocainta altora dupa preferintele mele
* ma poticnesc de orice detaliu mic pe care Scriptura nu il mentioneaza
* ma supar de fiecare data cand sunt mustrat
* nu ma cobor la nivelul altora care au nevoie de ajutor
* dau sfaturi altora tocmai in domeniile in care eu esuez
* sunt invidios pe toti cei care au mai mult ca mine
* nu barfesc, doar dau sfaturi pentru rugaciune


SUNT ASA DE POCAIT INCAT :


* nu vreau sa fiu deschis pentru schimbare
* cred ca detin tot adevarul doctrinar si sunt infailibil
* intotdeauna nu este vina mea, altii sunt de vina
* nu pot niciodata sa imi cer iertare : este prea greu
* nu pot niciodata sa recunosc ca s-ar putea sa nu am dreptate
* ii manipulez pe toti cei din jurul meu
* stiu mai bine eu ce trebuie sa fac decat Dumnezeu
* daca toti ar fi ca mine, lumea ar fi un paradis
* confund absolutul cu relativul in cele spirituale
* impun principii si traditii in dauna Scripturii
* fac tot ce pot ca sa castig, indiferent care este costul
* fur la locul de munca deoarece nu sunt singurul care o face


SUNT ASA DE POCAIT INCAT :


* vreau sa ajung tot mai sus in ierarhia bisericii
* limbajul meu distruge in fiecare zi cate un cuget bun
* si Dumnezeu a ajuns sa fie mandru de mine
* nimeni nu predica mai bine ca mine
* nimeni nu canta mai bine ca mine
* nici o biserica din oras nu este buna pentru mine
* toti pastorii pe care ii cunosc sunt fara caracter
* ma consider cel ma intelept om din biserica
* daca altii mi-ar exemplul urma in biserica, totul ar merge fara nici o problema
* il las pe diavol sa dezbine relatii prin mine
* il las pe diavol sa dezbine biserici prin mine
* il las pe diavol sa dezbine familii prin mine
* nimeni nu merita mai mult respect ca mine in biserica
* eu nu pot sluji niciodata, sunt prea ocupat cu disciplinele spirituale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu