sâmbătă, 14 noiembrie 2009


Fiecare doreste sa se dea pe sine insusi in intregime cuiva ,sa aiba o relatie adanca cu cineva,sa fie iubit.
Dar Dumnezeu spune crestinilor :
"NU!!Pana nu vei fi satisfacut ,implinit si multumit cu Dragostea Mea pentru tine ,cu a te da pe tine in totalitate si fara rezerve Mie,avand o relatie personala ,intensa si unica numai cu Mine,desc****ind ca poti sa-ti gasesti satisfactia ta numai in Mine ,tu nu vei fi capabil de relatia umana ,perfecta ,pe care Eu am planuit-o pentru tine.
Tu nu vei fi NICIODATA unit cu cineva ,pana nu vei fi unit cu Mine.
Opreste-ti planurile si dorintele si ingaduie-Mi Mie ,sa-ti dau cel mai incantator plan existent,unul pe care tu nu ti-l poti imagina.
VREAU CA TU SA AI TOT CE E MAI BUN ,TE ROG INGADUIE-MI SA TI-L ADUC .Tu doar continua sa ma privesti ,asteptand cele mai marete lucruri.
Continua sa experimentezi satisfactia pe care Eu o simt.Continua sa asculti si sa inveti lucruri pe care Eu le spun.TU DOAR ASTEAPTA!!!ASTA-I TOT!!
Nu fi nelinistit si nu te-ngrijora.Nu te uita la toate lucrurile pe care altii le au sau pe care Eu le-am dat.Nu te uita la lucrurile pe care tu le vrei ,priveste doar la Mine,ca sa nu pierzi ceea ce Eu vreau sa-ti arat.Eu te voi cuprinde cu o dragoste mult mai minunata decat tu vei visa.
Vezi,tu pana nu esti gata si pana ce aceea pe care o am pentru tine nu este gata(lucrez chiar un acest momont la amndoi,ca sa fiti gata in acelasi timp),pana cand voi amndoi nu sunteti satisfacuti de Mine ,si cu viata pe care eu v-am pregatit-o,voi nu veti putea experimenta dragostea care simbolizeaza relatia voastra cu Mine si astfel Dragostea Perfecta.
Eu vreau ca tu sa ai cea mai minunata dragoste,vreau ca tu sa vezi in carne o imagine a relatiei tale cu Mine,si sa te bucuri material si concret de unirea fara de sfarsit a frumusetii,perfectiunii si DRAGOSTEI PE CARE EU TI-O OFER! CREDE SI FII CONVINS!! "
TATAL TAU DIN CERURI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu