miercuri, 11 noiembrie 2009



Sunt asa de fericita:)...doar acum am ajuns sa inteleg de ce fericirea nu se poate exprima in cuvinte.Nu sunt fericita pentru ca toate mi-ar merge foarte bine,nici pentru ca intreaga lume mi-ar apartine....
Sunt fericita pur si simplu pentru ca Tatal Meu,e cel mai bun.El se ingrijeste sa nu imi lipseasca niciodata nimic,imi da chiar mai mult decat as merita:)...da El ma iubeste nespus de mult!Imi dovedeste zi de zi dragostea Lui,este alaturi de mine neconditionat,la El merg cand sunt trista sau radiez de bucurie...la El gasesc mereu ce imi doresc.
El imi este deajuns...azi,maine si oricand in veci de veci!

2 comentarii:

  1. Am gasit blogul tau din pura intamplare. Ai scris atat de frumos postarea asta incat m-ai lasat fara cuvinte. Mare dreptate ai.

    RăspundețiȘtergere