marți, 1 decembrie 2009

UN GAND SI TOTUSI O DORINTA


Vizionam niste filmulete...triste zic eu,chiar pline de durere...Era niste filmulete in memoria unor persoane ce nu mai sant printre noi,poate sunt sus...sau poate sunt jos....Ciudat este la fiecare filmulet era textul DUMNEZEU SA TE IERTE!oare cum ar mai fii posibil asta?
de ce se amagesc oameni ca dupa moartea lor 2 lumanari aprinse si o rugaciune udata de lacrimi a celor dragi,ii fac sa ajunga in Cer.O,ce usor ar fii...cum ar putea Dumnezeu sa te ierte daca TU atunci cand traiai nu ai avut timp pentru El???
Stand si gandindu-ma...am ajuns la concluzia ca......si eu am nevoie de iertare:( Daca in noaptea asta as inceta sa mai exist as vrea sa ajung in Cer...la fel ca tine cititorule!dar oare acolo vom ajunge?
Avem asa multe planuri....deja stim ce vom face la anul pe vremea aceata,da stim,dar ceea ce nu stim e daca vom mai fii in viata atunci.Nu stiim daca traim inca 2 ore sau poate,3 ani...sau poate 50 de ani,sau chiar mai mult.
Poate....sau poate nu...




Doamne,ajuta-ma sa imi curat si sa imi mentin sufletul curat,te rog din toata inima...din inima mea pacatoasa si cu putina credinta ce o am....te rog Doamne apleacati urechea la ruga ce o indrept spre Tine...AMIN




by me for you

Un comentariu:

  1. Asa e!de multe ori aceeasi intrebare mi-am pus-o,la fel ca tine:"cum mai este posibil ca dupa ce Dumnezeu a pus . "povestii" tale,tu sa mai fi inca iertat pentru faradelegile tale in urma bine-cunoscutei replici "Dumnezeu sa-l ierte!"???hm,ce tare se insala oamenii...

    RăspundețiȘtergere