miercuri, 16 decembrie 2009

CHESTIONAR:cunoaste-ne si tu…


Si cum suntem de o profunzime nemaiintalnita nu puteam sa trecem cu vederea asa ceva, asa ca me-am pus pe rezolvat tema asta ca 2 copii constiinciosi ce suntem:D.
Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să faci ce îţi place, ce ai face?
E:As zambi!
D:m-as ruga

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să iubeşti, pe cine ai iubi?
E:pe Taty(God)
D:pe Dumnezeu

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să vorbeşti, ce ai spune?

E:Ca mi-a placut sa traiesc,dar va fii mai frumos acolo unde ii locu meu:)
D:mi-as cere iertare de la toata lumea,pentru toate lucrurile cu care i-am deranjat

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ţipi, de ce ai ţipa?
E:Ca sa ma eliberez de tot
D:as tipa....adica m-as elibera de toata tristetea pe care as avea-O in mine

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să râzi, de ce ai râde?
E:de simplitatea lucrurilor ce m-au facut cu adevarat fericita
D:de o gluma buna

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să plângi, de ce ai plânge?
E:De fericire
D:pt ca k numai o data mai am dreptul

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să bei, ce ai bea?

E:apaaa:))
D:colaaaa:))

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să alergi, spre ce direcţie ai alerga?

E:spre EL
D: spre necunoscut nu as mai fi lucida cand as auzi..

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să desenezi, ce ai desena?
E:acuma as zice ca un cer senin...nush daca si atunci ar fii la fel de senin:D
D:as desenaaa.....un cer cu nori extraordinari si un soare mare mare mare si un curcubeu

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să scrii, ce ai scrie?
E:ganduri muritoare...sentimente de moment:)
D:as scrie ce simt

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să citeşti, ce ai citi?

E: Biblia,din scoarta in scoarta cum s-ar zice:))
D: Biblia

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să furi, ce ai fura?

E:un zambet:),indiferent de la cine...
D:io as fura o imbratisare calda de la mama:)

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să ceri scuze, cui te-ai adresa?
E:lui....Dumnezeu:),doar de iertarea lui am nevoie
D: Domnului,normal:) as cere sa-mi fie iertate pacatele si sa ma primeasca Domnu in rai

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să răneşti, pe cine ai răni?
E:pe mine:Dmai bn sufat eu..decat sa stiu ca sufere cnv din cauza mea
D:-------

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să te rogi, ce ai cere?

E:iertare de la Taty:D
D:iertare

Dacă ţi s-ar spune că numai o dată în viaţă mai ai dreptul să dai, ce ai da?
E:un zambet:):):)din tot sufletul meu mic:D
D:un zambet(vb ta E)

Care ii diferenta intre cum te simteai inainte sa raspunzi aceestor intrebari si acum??
E:moolt mai bn:):):)...pacat ca nu imi vezi fata sa iti dai seama ce efect au avut,m-au facut sa meditez la asa multe si sa ies din monotonia in care eram prinsa:)
D:pai..acum simt ca trebue sa fiu mai buna ca toate o data se sfarsesc si ar trebui ca in fiecare moment sa fac lucrurile k si cum le fac ultima data

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu