duminică, 6 decembrie 2009

Fulgi de Zapada si Lacrimi de Diamant



Din nou ma vad la acelasi geam,aceeasi durere,aceasi priveliste. Dorinta de a te simte apropie,caut sa Iti desenez chipul prin fulgii minunati de zapada ce cad rand pe rand din acelasi cer neschimbat. Desenand chipul Tau,incepeam sa gasesc calitatile care Il deosebeau de celelalte chipuri.. O fata radiind de fericire si totodata o fata pe care se gasesc lacrimi de diamante.. Un zambet mai alb ca orice lucru,si totusi o dezamagire mai mare decat mi’o puteam imagina..
Ti’am desenat chipul,acum cand te simt asa aproape de mine incep sa iti vorbesc.. Iti vorbesc de durerea sufletului meu,de durere ce mi’o provoaca oamenii prefacuti,mincinosi, prieteni care ajung sa te dezamageasca mai mult decat un dusman.. Durerea care o simt cand vad ca nicaieri numai gasesti dragoste.. sinceritate,incredere.
- Of Doamne .. Esti singurul meu prieten care nu ma va dezamagi si stiu ca nici nu o va face. Esti singurul care stiu ca pot avea incredere. Unde e dragostea cu care tanjea fiecare om dupa Tine.. unde e partasia care atat de mult ne zidea pe fiecare? Unde a disparut totul ? De ce am lasat ca totul sa fie destramat? De ce?.. Stii Doamne. Esti singurul lucru care mai imi da putere sa merg mai departe,sa imi traiesc viata cu tot cu dezamagiri si inimi frante.. Imaginea ta pe cruce,ranile tale adanci, lacrimi de sange ce curgeau pentru un pacatos ca mine.. Stiam si stiu ca nu merit… A fost prea mult pentru un om ca mine.. Oare lumea nu realizeaza ce mult valorezi ? Ai fost dat TU pentru O LUME INTREAGa.. Erai dispretuit si totusi ne’ai iubit .. Erai scuipat si totusi mergeai mai departe… Nu durerea fizica te durea,nu bicele,nu cuiele.. Ci faptul ca toata lumea te renega. Toata lumea…
Pe chipul desenat intre fulgii stralucitori de nea,niste lacrimi ca de diamante cad rand pe rand.. Simtindu’l cum ma ia la pieptul lui.. Stau si numar diamantele ce cadeau din ochii Lui perfecti.. La ureche imi soptea cuvinte mii “Te iubesc”.. Il simteam cum plangea alaturi de mine,cum radea alaturi de mine.. Cum ma asculta cu atata dragoste .. “ Stii copilul meu .. Cum Eu sunt motivul care mai continui prin viata aceasta rea.. Tot asa si tu esti motivul pentru care eu rabdam,plangeam,iubeam.. Tu esti motivul pentru care plang. Tu esti motivul pentru care eu am stat acolo,sus pe cruce.. dispretuit de oameni.. Asa mult te iubesc pe tine,pe toata lumea.. Asa mult as vrea sa vad dragostea mea plutind printre voi.. Legand o armonie.. O dragoste care sa se citeasca pe chipurile voastre,in zambetele voastre.. Vreau sa simtiti din plin ca va iubesc .. Si chiar daca nu o sa mai fie fulgi de nea,sa stii ca tot o sa fiu langa tine. Tot timpul sunt si voi fi.. Cum am mai zis,am dat tot,ca sa te am pe tine!”

Acum stiu cu siguranta ,chiar daca toata lumea ma va dezamagi stiu pe cineva care imi va fi alaturi de mine totdeauna,neconditionat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu