vineri, 18 iunie 2010

Barfa

Ma numesc Bârfa, n-am nici un respect pentru justitie. Eu ii mutilez pe oameni, dar nu-i ucid. Le rup inimile si le ruinez viata. Sunt vicleana, rautacioasa si cresc in putere cu vârsta. Cu cat vorbesc mai mult, cu atat sunt tot mai crezuta. Victimile mele sunt fara ajutor, nu se pot proteja impotriva mea, caci eu n-am nume si nici fata. Sa ma darame este imposibil.

Cu cat se incearca mai mult sa ma dea jos, cu atat devin mai inselatoare.N-am nici un prieten. De-ndata ce defaimez reputatia cuiva, niciodata nu va mai fi aceeasi ca mai
inainte. Eu rastorn guverne si ruinez casatoriile, distrug carierele oamenilor si aduc
nopti albe, dureri de inima si indigestie. Fac pe oamenii nevinovati sa planga pe pernele lor. Numele meu e dispretuit, toti ma numesc Bârfa. Eu produc senzatie la buletinele de stiri, dar si dureri de cap.

Inainte de a repeta o stire, intreaba-te:
- E adevarata?
- E nevatamatoare?
- E necesara?
- Daca nu e, n-o spune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu