vineri, 12 martie 2010

ASTEAPTA !


Am auzit o voce blanda si iubitoare raspunzand.
Te'am rugat sa'mi dai lumina, calauzire inteleapta.
Cu nesfarsita bunatate mi'ai spus numai atat:"ASTEAPTA!"

S'astept? Cat sa astept? De ce? Stateam infrant si ratacit...
Oare e mana Ta prea scurta? Urechea Ta n'a auzit?

In genunchi a cata oara Te'am implorat un semn sa'mi dai?
Vreau un raspuns la rugaciune, spune'mi "MERGI" sau spune'mi "STAI".

M'ai invatat sa vin la Tine, sa cer , sa cred si voi primi.
Ai promis ca esti cu mine sa ma ajuti oricunde'as fi.
Dar ma simteam prierdut si singur...strigam... Tu raspuneai in soapta
Cu dragoste si cu rabdare: "COPILUL MEU IUBIT, ASTEAPTA!"

Eram dezamagit si totul mi se parea cumplit, nedrept.
Priveam spre cer cu neputinta. Sa mai astept? De ce s'astept?
Atunci ai cobrat la mine si m'ai privit in ochi... plangeai
Mi'ai spus: "DOREAI UN SEMN, O VOCE, ATAT E TOT CE ITI DOREAI?

AS I PUTUT SA CLATIN MUNTI, SA'NTUNEC SOARELE PE CER..
AS FI PUTUT SA'APRIND VAZDUHUL SAU SA'NVIEZ PE CEI CE PIER...
DACA TI'AS ARATA INTR'UNA CE SA ALEGI SA'TI FIE BINE
TU AI AVEA RASPUNS LA TOATE DAR NU M'AI INTALNI PE MINE.

NU AI PUTEA SA SIMTI IUBIREA CU CARE'I INCONJOR PE SFINTI.
NU AI PUTEA PRIMI PUTEREA PE CARE'O DAU CELOR INFRANTI.
N'AI ASTEPTA TACUT O RAZA S'ALUNGE NOII DISPERARII,
NU AI SIMTI ODIHNA SFANTA VENITA'N URMA INCERCARII.

N'AI STII SA UMBLII PRIN CREDITA , NU M'AI VEDEA CA'S LANGA TINE.
INIMA TA ZBUCIUMATA NU S'AR ODIHNI IN MINE.
NU AI CUNOASTE REVASAREA IUBIRII MELE PE DEPLIN.
CAND DUHUL SFANT ITI UMPL VIATA CU PACE SI CU HAR DIVIN.

DACA DUREREA TA AR TINE 'O CLIPA DOAR, NU AI LUPTA,
NU AI CUNOASTE BIRUINTA CE POTI S'O AI PRIN JERTFA MEA.
S'AR IMPLINI VISELE TALE, DAR DORUL MEU S'AR SPULBERA.
NU AS PUTEA SA FAC DIN TINE O PERLA IN COMOARA MEA.

DECI, FIUL MEU, MERGI PRIN CREDITA GANDIND LA ZILELE SENINE
STIIND CA CEL MAI MARE DAR E SA MA INTALNESTI PE MINE.
CHIAR DACA NU GASESTI RASPUNSURI SI VIATA'TI PARE PREA NEDREAPTA,
SA'TI AMINTESTI CA SUNT CU TINE CHIAR SI ATUNCI CAND SPUN "ASTEAPTA!"

(zana unei necunoscute..)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu