sâmbătă, 5 septembrie 2009

o zi perfecta

in fiecare dimineata este o voce ce ma trezeste, o voce ce ma readuce la viata, sa gust din binecuvantarile zilei de azi! El a pregatit tot ce este mai frumos pentru mine in timp ce eu imi odihneam trupul obosit ... am avut o zi asa de minunata , pregatita de un TATA care ma iubeste!
acum sunt pregatit pentru o noua zi ... El imi va da tot ce am nevoie pentru ca sa ma pot bucura si de aceasta zi minunata! EL imi va lumina pasii pentu a nu ma lovii, imi va da hrana necesara pentru a nu rabda de foame si imi va vorbi in orice ceas! ce minunat este sa ai un TATA care este asa de bun ... sa poti vorbi cu EL in orice ceas ... ii poti cere tot ce vrei ... sti ca EL nu te va parasii niciodata! ACEASTA ESTE O VIATA FERICITA ... In ciuda faptului ca foarte multe persoane stiu ce EL exista, nu ii cer ajutorul! Foarte multe persoane se bazeaza pe propriile puteri , crezand ca viata si-o "construiesc" singuri ... foarte multe persoane din aceasta cauza vor trai pe acest PAMANT o viata numai cu probleme ... cu batai de cap! SUNT putine persoane care si-au predat viata LUI ... care acum nu regreta , care nu vad in incercari ... probleme ... care nu se strofoaca sa scape de probleme si tot ceea ce fac este sa ceara ajutor TATALUI, PRIETENULUI lor ... care a suferit totul ca noi sa fim fericiti ... care ne-a pregatit cea mai frumoasa zi ... cele mai frumoase momente ... care te-a readus la viata si astazi ... care a facut ca soarele sa rasara ... sa ai ce manca !!! dece oare sunt atat de putine persoane care pot spune ca sunt fericite??? ramane o intrebare cu ecou ... o intrebare la care nu ne putem raspunde ... TU VEI VORBI AZI CU TATAL TAU??? VEI FI FERICIT CU EL??? AZI DACA VEI AVEA PROBLE VEI MERGE INAINTEA LUI CERAND-UI AJUTORUL, PENTRU CA TU SA AI PARTE IN CONTINUARE DE O ZI FRUMOASA? :) FA CEEA CE ESTE BINE PENTRU TINE ... DUMNEZEU TE ASTEAPTA POATE CHIAR ACUM SA VORBESTI CU EL ... SA II SPUI NEATZA!! SA AI O ZI BINECUVANTATA SI FI FERICITA ALATURI DE EL SI NU UITA SA ZAMBESTI SI AZI !!! DUMNEZEU TI-A PREGATIT CEA MAI FRUMOASA ZI DIN VIATA ... NU LASA CA GRIJILE SA STRICE CEEA CE EL A PREGATIT PENTRU TINE!


by MIREL DANIEL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu