vineri, 5 noiembrie 2010

SCRISOARE DIN CER


"Copilul Meu,da-Mi mana! Te voi insoti pe acest pamant strain.
Te simti singur,ai nevoie de mangaiere,de incurajare?
Eu sunt alaturi de tine!De ce te ingrijorezi? Eu sunt alaturi de tine. De ce te ingrijorezi? Oare Eu nu stiu de ce ai nevoie? Stiu,esti realist si crezi ca este irealizabil un anume tel in viata,pentru ca nu ai resursele necesare sa ajungi la el.Spune-Mi,Ma crezi in stare,Eu,Dumnezeul tau, sa-l realizez pentru tine? Daca nu crezi ca te pot ajuta aici,cum poti crede in inviere,rapire,transformare? Daca aici nu experimentezi puterea Mea,pana unde poti urca la cer?
Asculta-ma! Toate dorintele tale le cunosc,ca intarzii in a te ajuta,singurul lucru gresit e ca nu te increzi deplin in Mine. Stii de ce te las in nevoi? Tocmai pentru a te determina sa-Mi ceri ajutorul si a depinde toto timpul de Mine. Ai multumit vreodata pentru un lucru inainte sa-l ai? Fa-o,si vei vedea cum lucrez!"

Din inima,
Domnul tau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu