luni, 17 mai 2010

Cate fericire-i langa Domnul....!




Dac-as fi stapan pe lumea-ntreaga
Si pe Domnul daca n-as avea
Toate lucrurile trecatoare
Fericire,-n viata nu mi-ar da!
Pot avea orice, dar, fara Domnul
Paguba e tot castigul meu.
Nu-s aici placeri sa poata-ntrece
Fericirea langa Dumnezeu...

Pot avea un nume plin de faima;
Bogatii ca nimeni pe pamant -
Daca n-am nadejdea altor tarmuri,
Toate sunt atunci ca pleava-n vant...
Ce castig ar fi sa-L pierd pe Domnul
Ce-a dus crucea grea, in locul meu?
Poate oare da pamantul pacea
Ce-o gasesc doar langa Dumnezeu?

Ce tristete, fara Salvatorul,
Prin atatea grele incercari!...
Si ce-ntunecime-n vesnicie!
Plansete si-amare remuscari,
Si de ce sa stau, fara salvare,
Cand salvarea El mi-o da in dar?
Fara El, e-atata intuneric!
Vesnicia-ntreaga e-un cosmar...

Cata fericire-i langa Domnul!
Ce duios balsam vindecator!...
El pacatul sterge fara urma
Si durere-alina rabdator.
Daca-L am pe Isus, doar pe Isus,
Pot, sarac sa fiu, dispretuit...
El e slava mea, Mantuitorul!
Sunt cu El bogat si fericit...


"Amin!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu